Copyright Radka Lankašová, webdesign & developed by: 5Q.
|
Jistě se shodneme na tom, že motivovaný zaměstnanec znamená dobrý zaměstnanec. Jenže spousta zaměstnanců motivovaná není, a proto taky mění zaměstnání – a přijít v dnešní době o dobré zaměstnance je luxus.
Tak v čem dělají zaměstnavatelé chybu? Poslední půlrok facilituji velké množství setkání se zaměstnanci a zcela se ztotožňuji se závěry výzkumu ve článku.
Někdy stačí jen málo: jasněji komunikovat strategii firmy, lépe vysvětlit, jaké má cíle, kam směřuje a jak se toho snaží dosáhnout, to vše ideálně na kvartální bázi. Když tohle zaměstnavatel dokáže, lidé, kteří pro něj pracují, najednou zjistí, že práce, kterou dělají, má nějaký smysl a firmu někam posouvá.
Možná se to nezdá, ale pro každého z nás to znamená hrozně moc: dělat smysluplnou práci.