Copyright Radka Lankašová, webdesign & developed by: 5Q.
|
Jako správný personalista dopředu plánujete svůj den. V kanceláři navíc odpovídáte na telefonáty, řešíte aktuální průšvihy a komunikujete s každým, kdo za vámi přijde. Na konci dne je váš seznam úkolů - v lepším případě - stejně dlouhý, v horším se ještě rozrostl.
Jak se nezbláznit a být efektivní?
Rozdělte si práci do bloků stejných činností:
Výsledkem seskupování úkolů je skutečná efektivita. Vy i vaše mozkové frekvence se naladí na jednu činnost, takže vám práce odsejpá. S minimem energie dokončíte hodně věcí.
Najetím na tento systém moji klienti zpravidla ušetří hodinu až dvě denně. Budu ráda, když tenhle pracovní grupáč vyzkoušíte také. Dejte tomu celý jeden týden a na jeho konci mi napište, kolik času jste uspořili vy.¨
#jdudotoho #pracovnigrupac #velkazmena #dobrypocit #konecnefunkcnitimemanagement